• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

extralanet.se & Nätlån, Hur är dom numera?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 372
Mottagna reaktioner
13 453
Poäng
8 917
Ska söka 38:an nu för skojs skull. Vet inte ens vilken upplysning dom tar. Har alltid varit godkänd på 38an innan för att blivit slaviskt nekad senast 2-3 gångerna.
 

Gamblewhore

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
5 Juli 2019
Meddelanden
563
Mottagna reaktioner
228
Poäng
417
Det ä allt lustigt. Har inte en krona skuldsaldo på smslån längre å fick stort lån via uc för samla min blanco på dryga 500k i somras.

Nu sökte jag på nätlån för det ä en av få jag inte spärrat. (Behövde tyvärr en slant innan löning). Sökte 3k å fick inte ens det..2k beviljad. Bara skratta åt eländet
 

Tessanki

V.I.P
Poäng: 737
Blev medlem
26 Augusti 2017
Meddelanden
805
Mottagna reaktioner
936
Poäng
737
Jag vill okeya dom,har varit jävligt bra mot mig.Har verkligen hjälpt mig i nöd.Bra avbetalningsplaner i nöd.
Synd att dom inte beviljar mer än 4000 kr,hade inte varit fel med ev 8000 kr.:):):):):)
 
Senast ändrad:

soffi

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
9 April 2019
Meddelanden
201
Mottagna reaktioner
64
Poäng
197
Är det någon som vet om man kan ha extralånet samtidigt som 38an eller nätlån?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 372
Mottagna reaktioner
13 453
Poäng
8 917
Jag kan inte det åtminstone. Tyvärr.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 372
Mottagna reaktioner
13 453
Poäng
8 917
Tillfälligt erbjudande!

Vårt julerbjudande till utvalda kunder, ett begränsat erbjudande och först till kvarn gäller:

Låna 1000 till 4000 kr med hela 63 dagars kredittid!
Vi bjuder på 30 dagars fri extra kredittid. Du behöver alltså bara betala ränta
för 33 dagar men har pengarna i 63 dagar! Erbjudandet är värt upp till 420kr!*

Låna alltså nu och återbetala först i början av mars!

När det är dags att återbetala kommer du erbjudas möjlighet att ansöka om förlängning eller smidig avbetalning via autogiro.

Ansök om detta lån på https://www.natlan.se ange kampanjkoden JUL19 i ansökningsformuläret.
Där kan du även läsa mer om villkoren för våra lån.
Ansökan sker säkert med BankID och de flesta återkommande kunder får ofta utbetalning inom 24 timmar från ansökan! (givet att
det inte är helgdag för banker).

Viktigt att du är noga med att ange kampanjkoden JUL19 i ansökningsformuläret för att kunna ta del av detta exklusiva erbjudande.

OBS, erbjudandet är begränsat i antal lån och gäller endast t o m den 10/1 2020 så vänta inte. Ansök redan idag!


Eventuell ansökan godkänns först efter sedvanlig kreditprövning.
Tänk på att aldrig låna om du inte är säker på att du kan betala tillbaka, på sidan https://www.natlan.se/fragor-svar/ kan du läsa mer om ansvarsfull kreditgivning.



Bästa Hälsningar



Nätlån

- EN SCHYSSTARE LÅNGIVARE -


Catalunia Capital AB
org-nr: 556812-9414
Box 5347
102 47 Stockholm

www.natlan.se


Du får detta erbjudande som tack för att du är, eller tidigare har varit kund, eller har blivit beviljad ett lån hos oss.
Detta erbjudande vänder sig bara till dig som idag inte har någon aktuell skuld hos Nätlån/Catalunia Capital AB.
Om du vet med dig att du faktiskt har en aktuell skuld och har fått detta Email ber vi dig vänligast att kontakta oss på kundtjänst.

*Värdet på erbjudandet är uträknat utifrån en förlängning av kredittiden som kostar 420kr för 30 dagar förlängning av ett lån på 4000kr.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp